Magnetronbrand veroorzaakt veel rook

0 0
Read Time:27 Second

Deze vrijdagavond rond half acht, breekt er brand uit in een woning aan de Una-Corda. De Krimpense en Capelse brandweer rukten met spoed met twee tankautospuiten en een hoogwerker uit naar deze brand.

Toen de brandweer ter plaatse was bleek de woonkamer vol rook te staan. Als eerste werd een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van de brand. Er bleek brand te zijn in de keuken waar een magnetron vlam heeft gevat.

Nadat de brandweer geventileerd heeft, is de woning vrijgegeven. Kort daarop kon de brandweer retour naar de kazerne

About Post Author

Redactie

Hallo! Dit is het account van de algemene beheerder. Omdat er meerdere mensen gebruik kunnen maken van dit account is er geen persoonlijk verhaal.
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Dit vind je misschien ook leuk...

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%