Press "Enter" to skip to content

Magnetronbrand veroorzaakt veel rook

Deze vrijdagavond rond half acht, breekt er brand uit in een woning aan de Una-Corda. De Krimpense en Capelse brandweer rukten met spoed met twee tankautospuiten en een hoogwerker uit naar deze brand.

Toen de brandweer ter plaatse was bleek de woonkamer vol rook te staan. Als eerste werd een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van de brand. Er bleek brand te zijn in de keuken waar een magnetron vlam heeft gevat.

Nadat de brandweer geventileerd heeft, is de woning vrijgegeven. Kort daarop kon de brandweer retour naar de kazerne

error: Website is beveiligd vanwege auteursrechten

We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale mediafuncties aan te bieden en ons verkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor sociale media, reclame en analytics. Meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten